Farsdag? :o

Ojdå! Jag såg precis på blogg.se att det är farsdag 8:e november! Alltså, om en vecka!
Vad kan man köpa till sin Father? Jag menar, vad gillar dom, egentligen? Sockar, som blogg.se säger? Eller blommor?
Jag kanske ska köpa duschgrejer eller en parfym? Hmm.. Förslag?! Hjälp mig gääärna!


Påtal om pappor/father, tänk att ha Rabih Jaber som pappa.. Fast... Han är ju ung, 20 nåt va?
Men kanske som brother? Haha, nej det skulle nog inte sluta så bra...
Why not boyfriend...? ;)


Sooo cute!

Kommentarer
Postat av: sabra

sv: jaddu, jag vet inte varför.. Tycker helt enkelt att han inte är bra. Beror nog på hans bebis röst ^^

2009-11-01 @ 13:43:47
URL: http://ssabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0