Om min blogg :)

Okej, nu hade jag tänkt berätta lite granna hur jag hade tänkt det kring min blogg.
         
För det första så kommer jag att vara anonym. Alltså, jag kommer inte berätta vad jag heter. Skulle ni bli nyfikna kan ni ju fråga mig. (Fast det är onödigt att fråga efter mitt namn, det kommer jag nog inte berätta). Men ni kan ju fråga andra saker. Haha :) 
          Jag ska försöka att uppdatera så ofta som möjligt. Men på vardagarna kommer jag inte uppdatera lika ofta som på helgerna. Och jag ska försöka att skriva så roliga inlägg som möjligt. 
-Veckans blogg, jag kommer att länka en blogg jag gillar en gång i veckan. Enkelt.
-Kissie, lite nu och då kommer jag att skriva vad jag tycker om hennes inlägg. (Och henne)
-
Sitter säkert/händer löst,  som hiss eller diss, ris eller ros osv... 
-Shopping, jag kommer att skriva om och lägga in bilder på det jag köpt.  Jag är en "internet-shoppare".
-Allmänt, tja... Jag skriver om bloggen, min dag eller liknande osv.
-Andra bloggar, t.ex. paow, dessie, amandavardet, jag skriver vad jag tycker om dom, deras blogg osv. 
-Listor, jag är verkligen en list- och schemamänniska. Här hamnar alla möjliga listor och liknande jag gör.

Jag vet inte om detta inlägg var nödvändigt men. Haha..

Jag måste bara lägga in ett youtube klipp också :)
Declan Galbraith - Love Of My Life


Kommentarer
Postat av: I r o n i e l l e

Rabih är en sköning, unik och riktigt cool! :)

2009-10-31 @ 16:44:42
URL: http://ironielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0