Som alla andra bloggar?

Jag kanske måste göra som alla andra bloggar gjort. Ja, det man ser på varje blogg en fredagskväll eller en lördagmorgon... IDOL

Jag tycker att temat var sjukt tråkigt! Det enda som gjorde att jag såg hela pogrammet var för att Rabih var sist.  Och han vill man ju inte missa!
Den jag tycker var bäst igår var lätt Reza! Hon var verkligen awesome! Men den som var sämst kan jag inte avgöra, för typ alla låtarna var dåliga... Men det var bra att Erika åkte ut tycker jag. Jag gillar hon minst..

~Rabih Jaber~


Jag tycker att han är sjukt söt! Och hans leénde! Haha :)
Men hans "toffs" bak i nacken... Den gillar jag inte...

Kommentarer
Postat av: Tobias

tack :D



haha jag tror han är kvar några veckor till, men hoppas han ryker nästa vecka :D

2009-10-31 @ 16:48:45
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: sabra

Haha själv hatar jag rabih ! Tycker verkligen inte om honom :o



Mina favoriter är calle eric & Mariette ! :D

2009-10-31 @ 22:23:25
URL: http://ssabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0