Tv-dags

Just nu är jag med en kompis, hon kom för en kvart sen ungefär. Hon hade me sig choklad och cola, så nu ska vi se på family guy, mysa och ha lite tjejsnack!

Ikväll klockan 21.30 är det en film på 4:an som verkar vara bra, så den tänkte vi se :)
Tre systrar och en mamma, hette den.
Efter en halvtimme är det nyheterna och vädret.. Då kanske jag uppdaterar ett kort inlägg också.

Förresten, www.tv.nu, kolla in den.  Jag tycker den sidan är väldigt praktisk! 



Vilken Marabou sort tycker ni är godast? :)
Jag tycker mest om Apelsin krokant och Daim. 


Kommentarer
Postat av: sabra

sv: Åh vad glad jag blir! Tack så hemskt mycket.



Hm jag tycker nog mest om den vanliga & Daim :D

2009-10-31 @ 21:40:15
URL: http://ssabra.blogg.se/
Postat av: Klara

hej! kul att du läser våran blogg :) I 4 dagar

2009-10-31 @ 21:53:27
URL: http://livingthegoodlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0